Вход
и регистрация
Количка
Категории
0700 / 4 20 10 get-bg-skype

Гаранция на стоките

  • Артикулът, който поръчах даде дефект,какво да правя?

    Първо, уверете се че дадената стока наистина дава дефект, а не е въпрос на недоглеждане или незнание. Ако действително установите проблем, проверете дали стоката е гаранционна и се свържете със съответния сервиз.

    При повреда на стока която е с гаранционна карта от GET.BG, можете да се свържете с нас и да донесете стоката в нашия офис.

    Колко полезен Ви беше този коментар

  • Получих стоката без гаранционна карта?

    Някои от стоките със срок на гаранция под 1 година са без гаранционни карти. Водят се само по сериен номер при вносителите. При проблем с такава стока се обръщайте към нас.

    Колко полезен Ви беше този коментар

  • Имат ли стоките гаранция?

    Гаранцията на стоките (ако има такава) е уточнена  в информацията за съответния продукт на сайта на http://get.bg. Гаранцията важи само с изпратената със стоката гаранционна карта, на която е указан съответния сервиз.

    Колко полезен Ви беше този коментар

  • Гаранция на гуми

    11.1 "ГЕТ" ООД не е производител на предлаганата стока, а единствено търговец. Гаранцията, която се разглежда е предоставена от името на производителя и за негова сметка. Периодът на гаранция е 24 месеца от датата на закупуването на стоката за фабрично заводски дефекти.
    11.2. Основание за разглеждане на рекламация е доказателството за покупка, т.е. номер на поръчка, касова бележка, документ от куриер за доставка. При рекламация на стоката, Клиентът следва да се свърже с оператор, обслужващ Магазина, чрез:

    • контактната форма от интернет страницата;
    • електронна поща с адрес: order@get.bg

    11.3. Гаранцията се предоставя за период от 24 месеца от датата на покупка, но за не по-дълъг период от момента на износване на протектора, което се вижда от индикатора за износване на протектора (TWI). Гаранцията включва единствено дефекти по вина на производителя, т.е. фабрични дефекти. Едностранно или частично износена до стойността на TWI гума се смята за напълно износена и не подлежи на гаранция.
    11.4. Гаранцията не обхваща дефекти, които са причинени от:

    • механична повреда (пробиване, прерязване);
    • неправилна експлоатация;
    • неправилен монтаж;
    • лошо техническо състояние на превозното средство.

    11.5. Срокът за разглеждане на рекламацията е 30 дни от датата на приемане на рекламираната стока от страна на Магазина.
    11.6. Рекламацията ще бъде призната във всеки случай при установяване на фабричен дефект (лошо изпълнение, дефекти на материала или дефекти на конструкцията). В случай на признаване на рекламация, Клиентът получава стока без дефекти или получава парично обезщетение в размер на средствата, платени за закупената стока.

    Колко полезен Ви беше този коментар

  • GSM телефонът ми даде дефект в гаранционния срок. Какво да направя?

    Ако телефонът Ви е с гаранционна карта към GET.BG трябва да направите следното:

    1. Ако сте от София да го донесете в офиса ни на ул. Страцин 4 (Хладилника, над ресторант "Кошарите");
    2. Ако сте от страната да го изпратите по куриерска фирма СПИЙДИ до офиса ни на адрес: София 1407, ул. Страцин 4, за ГЕТ ООД; Изпращането към GET.BG  е за сметка на клиента, връщането след ремонт към клиента е за сметка на GET.BG;
    3. Телефона трябва да е придружен с оригиналната гаранционна карта и зарядното устройство;
    4. В пакета да бъде поставен лист с описанието на проблема;

    Условия, при които не се признава гаранцията са:
    - липса на гаранционни документи или невалидност на тези документи, а именно: несъвпадение, поправки, нечетливост или липса на IMEI номер на телефона, на данните на клиента и други.
    - нарушение на целостта, изтриване или липса на етикета на производителя или на гаранционния етикет на телефона.
    - всички случаи на повреди причинени от неправилна употреба, изпускане, удар, неправилно съхранение, заливане с течности, опити за поправка и софтуерна интервенция от неупълномощени лица.
    - зареждане с неоригинални зарядни устройства или други външни въздействия в противоречие с изискванията на производителя. 
    - телефони с клас IP (водо, прахо устойчиви) е възможно да загубят тази характеристика, при отваряне за ремонт (смяна на дисплей, поправка на платка и т.н.

    Телефони, които не са гаранционни към GET.BG се връщат за сметка на клиента. 

    В гаранцията не телефона не влиза: батерия, зарядно и лентов кабел. При следи от механични удари по корпуса или дисплея на телефона гаранцията отпада.
    При неправомерна намеса в софтуер (роотване) гаранцията отпада! 


    Срока за ремонт е до 30 календарни дни.


    "ГЕТ" ООД не носи отговорност за непотърсени стоки от сервиз след 60 дни от получаването за рекламация. 

    Ако гаранционната Ви карта е към друг сервиз, моля свържете се директно със сервиза.

    Колко полезен Ви беше този коментар

Pazaruvaj - Надежден помощник за покупки